NoRisk

Köp utan risk

Ibland - precis som i vardagen - går saker inte som planerat.
Som en extra service till våra kunder erbjuder vi täckning av obehagliga situationer som kan hända gång på gång.

 

Situation

Lösning

Återgå fraktkostnad
- Skicka det tillbaka till oss

Retur fraktkostnader är kundansvar. Priserna som visas är vanliga priser för billigaste posttjänster

 Kostnader för utbyte
och upprepad frakt
från oss till dig


Du har beställt fel storlek eller produkt

Du kan skicka oanvänd produkt för återbetalning eller utbyte  2 - 5  Eur  GRATIS
 
Du är inte nöjd med produkten - du gillar det inte

Du kan skicka oanvänd produkt för återbetalning  2 - 5  Eur  ----
 
Paketet samlades inte på postkontoret och återvände till oss

När paketet returneras till oss eller synligt på spårningswebbplats som är på väg tillbaka till oss skickar vi det igen.  ----  GRATIS
Du vill avbryta order - men det var redan skickat

 

Om inte levererad än:
- Avvisa paketet och posten skickar tillbaka det till oss. Då betalar vi tillbaka din betalning.

 

Om levereras:
- Du kan skicka oanvänd produkt för återbetalning



 ----


2 - 5  Eur
 ----

Felaktig eller ofullständig
leveransadress från kund


Vänligen skicka oss rätt leveransadress. Vi skickar det igen.
 ----  GRATIS
Mottagen produkt är mekaniskt skadad
Vänligen skicka oss foto. Vi betalar tillbaka din betalning eller skickar dig en ny produkt. Inget behov av att skicka skadad produkt tillbaka till oss.

 ----  GRATIS
Leveranstiden var extremt lång
Om leveranstiden var längre än angiven HÄR, kommer vi att återbetala din betalning = gratis produkt

 ----  ----
Förpackning förlorad under transport
Sändningen anses vara förlorad efter den tid som anges HÄR. Vi skickar det igen till dig och betalar tillbaka din betalning = gratis produkt

---- GRATIS

 

Instruktioner för retur eller byte

- Lägg produkten i kuvert med lite skyddsskydd och lägg till lite information för oss.
- Gå till ditt lokala postkontor.
- Fråga dem om standard - billigaste posten - kostnaden ska vara 2-5 euro.
- Registrerat eller uttryckligt mail behövs inte - det är dyrare. Men det är ditt val och dina kostnader.
- När vi har fått paketet informerar vi dig och betalar tillbaka dina pengar eller skickar ut den utbytta produkten.

 

Om du behöver annan produkt snabbt och inte vill vänta på utbyte

- Skapa ny order och betalning för rätt produkt och skicka fel produkt för återbetalning av pengar

Vår leveransadress:

PDT-services
Ivo Foltyn
Hornosusska 6B
735 64 Havirov
Czech republic